joi, 23 octombrie 2014

"Iesirea din autism" la TVR Cluj

La asta nu ma asteptam. Am mai fost eu invitata pe la televiziuni clujene sa vorbesc despre meseria mea care e atat de frumoasa si care, sper din tot sufletul ca ajuta oameni si aduce bucurie.

De data asta, si-a adus aminte Ovidiu Damian de David si de blogul despre el si m-a invitat la Fara Prejudecati -TVR Cluj , emisiune dedicata persoanelor cu dizabilitati.
Este singura emisiune din Romania care se mandreste cu trei reporteri cu Sindrom Down.

Am avut bucuria de a fi alaturi de Milena Pruna in studio. Milena este presedinte al Asociatiei Autism Transilvania din Cluj-Napoca si mama minunatei Mara .



Mai mult decat atat, in studio au facut livetext blogging patru bloggeri clujeni: Andrei Aronet , Dan Ciulea ,Radu Bazavan si Daniel Rus
Multumesc, Dan Ciulea , pentru poza !

Sa nu-l uitam nici pe Cristian China Birta care s-a declarat incantat de "vrajile" bloggerilor clujeni.

Emisiunea poate fi vazuta aici
Eu va recomand sa o vizionati pe toata ( nu are mai mult decat 50 de minute) pentru a intelege intreg contextul si de eu, mama lui David, am avut onoarea de a fi alaturi de acesti oameni minunati in studio-ul TVR Cluj.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu