Vesti noi

joi, 23 octombrie 2014

"Iesirea din autism" la TVR Cluj

La asta nu ma asteptam. Am mai fost eu invitata pe la televiziuni clujene sa vorbesc despre meseria mea care e atat de frumoasa si care, sper din tot sufletul ca ajuta oameni si aduce bucurie.

De data asta, si-a adus aminte Ovidiu Damian de David si de blogul despre el si m-a invitat la Fara Prejudecati -TVR Cluj , emisiune dedicata persoanelor cu dizabilitati.
Este singura emisiune din Romania care se mandreste cu trei reporteri cu Sindrom Down.

Am avut bucuria de a fi alaturi de Milena Pruna in studio. Milena este presedinte al Asociatiei Autism Transilvania din Cluj-Napoca si mama minunatei Mara .



Mai mult decat atat, in studio au facut livetext blogging patru bloggeri clujeni: Andrei Aronet , Dan Ciulea ,Radu Bazavan si Daniel Rus
Multumesc, Dan Ciulea , pentru poza !

Sa nu-l uitam nici pe Cristian China Birta care s-a declarat incantat de "vrajile" bloggerilor clujeni.

Emisiunea poate fi vazuta aici
Eu va recomand sa o vizionati pe toata ( nu are mai mult decat 50 de minute) pentru a intelege intreg contextul si de eu, mama lui David, am avut onoarea de a fi alaturi de acesti oameni minunati in studio-ul TVR Cluj.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu